МОРСЬКА ЕЛЕКТРИЧНА ТРАНСМІСІЯ
Інноваційна концепція суднової електросилової установки EPS полягає в асемблюванні морської коробки RЕVERMATIC 11-700 RBD з електродвигуном, що дозволяє максимізувати маневреність судна і збільшити продуктивність електродвигуна. Передавальне число морських коробок передач дозволяють користувачеві точно підібрати розмір гвинта човна, відповідно до максимальної потужності електродвигуна, що передається, повністю використовуючи потенціал двигуна і його швидкість.

У RЕVERMATIC11-700 RBD також є функція зворотного ходу. Це захищає електричні компоненти від стрибків перехідного струму. Крім того, морські системи EPS можуть бути використані як додаткова система приводу на великих двигунах, підключивши вихід системи EPS до механізму відбору потужності (МВП) головного двигуна. Для оптимізації продуктивності двигуна коробка відбору потужності DP280 може бути встановлена ​​на виході системи EPS перед МВП для забезпечення додаткового передавального числа, що оптимізує крутний момент двигуна на виході.

Наприклад:
За допомогою компактної системи EPS вагою всього 220 кг, напруга 300В постійного струму, можна отримати на МВП крутний момент 2750 Нм, дуже цікаве значення для приводу великих човнів.

ПРОПУЛЬСІЯ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ: TIER G
Електричну пропульсію Tier G можна придбати як окремий компонент, але краще придбати повний комплект (блок управління з дисплеєм, батареєю, інвертором, електричною коробкою, педаллю, кабелями CANbus тощо), що робить його рішенням plug&play для модернізації існуючого судна та човна або проектування нового. На додаток до суто електричного двигуна, електрична пропульсія Tier G об'єднує діапазон електродвигунів Transfluid, що використовуються для гібридних рішень, що дає можливість довести потужність до 200 кВт за допомогою встановлення двох двигунів на гібридних модулях серії HM.

Технологія постійних магнітів 100 кВт (134 л.с.) @ 3000 об/хв

ОСНОВНІ ЦІЛЬОВІ ПОКАЗНИКИ:
- Висока ефективність = енергозбереження
- більш тривалий час роботи від батареї = більше км
- Зниження витрат
– відсутність вібрації + дуже низький рівень шуму + нульові викиди = екологічно чистий та приємний у використанні
– компактний розмір та високе співвідношення потужності до ваги
– дуже гнучкий профіль крутного моменту: для різних транспортних засобів може знадобитися різна крива крутного моменту

ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ:
Безперервна потужність 100 кВт (134 л.с.) та пікова потужність 130 кВт (174 л.с.).
Технологія магнітів: ефективність 97%.
Електроживлення: 384 В постійного струму або 400 В змінного струму.
Вихід SAE 4-10 (SAE J617-620) із виведенням потужності SAE B.
Рідке охолодження (гліколь або вода) – Індикатори температури та тиску