Enteron це повністю біологічна міні-станція очищення стічних вод для вітрильних і моторних яхт, плавучих будинків і великих мобільних будинків і експедиційних транспортних засобів.
Enteron є найменшою сертифікованою очисною установкою для плавучих будинків, вітрильних і моторних яхт, а також підходить для великих караванів або експедиційних транспортних засобів, що очищає стічні води безпосередньо на борту.
Технологія гарантує, що лише прозора та чиста вода відповідально скидається в навколишнє середовище. enteron® відповідає обмеженням стічних вод, сертифікованим IMO/MARPOL та MEPC.
Більше ніяких неприємних викачувань або незаконної утилізації в порту чи морі. Більше не використовуються хімікати.
Система повністю очищає стічні води – заради довкілля та власника яхти.
Приємно не думати про туалетні відходи на борту корабля, а замість цього просто користуватися туалетом, як у своєму будинку чи квартирі.
Робота міні-станції для очищення стічних вод на борту яхт і плавучих будинків забезпечує повну незалежність від наземних систем утилізації відходів.
Принцип дії:
Туалетні відходи змиваються в перший резервуар системи enteron®, де осідають тверді частинки і накопичуються плаваючі речовини на поверхні. Тверді частинки у воді спочатку обробляються насосом-подрібнювачем. Частинки, що залишилися, м’яко прокачуються через унікальну систему ентеронових шлангів. Тут починають працювати спеціальні культури бактерій, які подрібнюють відходи: залишається лише прозора рідина.
Ця рідина проникає через відповідні отвори зі шланга в ємність резервуара, а звідти в ємність для збору третього ентерону. Крихітні частинки, які пройшли крізь отвори, утворюють шлам, який автоматично відкачується та повертається назад через процес попередньої обробки. Отриману тепер прозору залишкову воду перекачують через фільтр у водойму або море.
Спорожнення збірної ємності можна контролювати повністю автоматично за допомогою датчика рівня або вручну – у навколишнє середовище виділяється лише чиста рідина.
Витрати на технічне обслуговування дуже низькі – і це лише у випадку перевантаження або роботи з недостатнім навантаженням.
Електронне керування має активувати користувач у разі перевантаження (якщо на борту більше людей або у разі недостатнього навантаження під час роботи у відпустку чи тимчасового закриття).