Zelim, шотландська пошуково-рятувальна (SAR) технологічна компанія, розробила швидкісні рятувальні катери класу Guardian, керовані автономною морською системою самопілотування SM300 Sea Machines Robotics.
 
За словами Зеліма, 8,5-метровий (27,8-футовий) Guardian стане першим у світі рятувальним судном, здатним працювати на відстані. Апаратне забезпечення SM300 буде інтегровано з пропульсивною системою та датчиками Guardian, забезпечуючи контроль над судном, одночасно надаючи інформацію про ситуацію в реальному часі та виявлення поранених у віддалений командний центр у будь-якій точці світу. Програмне забезпечення SM300 забезпечить можливість автономного виконання транзитних маршрутів і шаблонів пошуку в широкому просторі, а також вручну керувати кораблем за допомогою дистанційного керування в режимі реального часу за допомогою віддаленого командного центру.
 
Керований SM300 Guardian забезпечить розширені можливості реагування на випадки, коли люди знаходяться за бортом, і закриє резервне прикриття для офшорних операцій. Розгорнутий з більшого судна, Guardian першим прибуде на місце події, щоб знайти поранених і повернути їх у безпеку основного судна. Guardian був розроблений для роботи в екстремальних умовах далеко від берега. Коли судно працює без екіпажу, воно може бути розгорнуто в умовах, які часто вважаються надто небезпечними для швидкого рятувального судна з екіпажем.
 
Рішення Zelim для виявлення SARBox допоможе дистанційному пілоту, виявляючи та відстежуючи жертви у воді, незалежно від того, чи це вдень, уночі, у тумані чи тумані. Після виявлення дистанційний пілот накаже судну пройти безпосередньо до них за допомогою програмного забезпечення SM300.
 
На цьому етапі Guardian застосує своє запатентоване рятувальне рішення Swift, щоб дістати постраждалих із води, знову керуючи за допомогою SM300. Ця комбінація технологій надасть судну унікальних можливостей і стане першим у світі для морської галузі, заявили в компанії.
«Під час розробки першого у світі рятувального судна з дистанційним керуванням надійність системи керування є надзвичайно важливою, особливо з огляду на застосування для порятунку життя», — заявив технічний директор Zelim, Доу Лотіан. «Ми дуже раді мати на борту Sea Machines для управління та контролю нашого швидкого рятувального судна нового покоління. Їх явний досвід у дистанційних операціях, уникненні зіткнень і автономних операціях виділяє їх серед конкурентів і ідеально доповнює наші найсучасніші технології».
 
«Цей проект надсилає чіткий сигнал промисловості про те, що автономні морські технології швидко набувають поширення та користуються попитом серед комерційних операторів», — сказав директор з продажу Sea Machines у Європі Френк Релу.